ending skola yang tak happening ,grrr !

jumaat;13.11.09
acara:majlis penutupan aktiviti ting.3

uhh, sbnaya mls nk update psal ni .HAHA . sbb bknye hapening sgt pun.
bkn ape aku jeles je haritu sbb aku tak amek bahagian pun . bkn ape ,ade salah faham sikit haritu .tu yang aku mals sgt nk pg skola .and and tros tak jd amek bahagian.

mase penutup tu , tarian india je yang aku tgk gempak sgt ,HAHA .
best sgt doe.
mlayu punye best , sbb aku suke tarian tradisional mlayu ,tp sygnye partner si nazren tu silap step and dy tros lari keluar stage .what the pity !kesian nazrin , then sbg kawan aku pg lah naik stage tman dia mnari ,dgn pkai baju sukan and sluar track. niat hati tak nak naik pun , tp disebbkn kesian dgn kawan ttbe aku naik .takde segan silu .nasib baik nazren buad basic joget je , cpt lah aku grab . mcm aku plak yg mnari .
bt nye dia punye step susa ape aku nk buat atas stage tu .

mesti org cakap cmni
'ek ele glabah nye sheera ni , dia pulak over .dah la pendek .tak rety manri'
who cares? HAHA!JNJI aku enjoy , adesshhhh .
seronok betul time tu :) wink wink !
dapat jgak hajat aku nk mnari , heee.
yelah , gian sgt ni . nk tunggu latihan blan 12.lmbt lg ouh .

then , disebbkn khadijah tu dorg perform tak bp bagos lah .
alah khadijah tu nervous , tak mgapelah .tp dia hebat mnari lahh :)
tarian india 1st , cina 2nd , and 3rd tarian moden yg hebat juge .
best jugak lah penutup nye ,
aku ckp tak best sbb aku jeles . HAHA .

No comments:

Post a Comment