johor bharu

uhhh, bosan sgt lah duduk rumah setiap hari .
satu rumah dah aku clear kan , masih tak tahu nk buad ape ,
tv jgn ckp,tidak akan ku sentuh walaupun buton on. HAHA.
nak update blog mcm takde idea time nih ,
tp tapelah ade cite skit pasal aku pg jb. HAHA.
JUMAAT, 3.00PM
aku gerak pg jb.sbb cousin kawen ,perhh time tu gila semngat .yelah 1st time pg jb.sblom ni penah pg keluang je, uhm pjlnan mau mkn 2jamLEBIH somethng.tp abah bawak krete laju .ikot lorong3. mama syek bseng je. takdelh lambat sgt sampai kan.bila da sampai je aku terus rehat dalam hotel.pnt sgt ,tp excited sgt nk pg jalan kt jb.mlam , after mghrib aku nk pg danga bay .dgn cous 4org, nthen kteog sesat 3jam tak jmpe2 jln balik. dah smpi nk ke singapore dah , HAHA .time uh hnye tuhan jelah tau cuak sgt ,kteog tak jd pg tros balik . hurmmm sedih kan ?
:(
alhamdulillah, time tu sampai jugak . HAHA , ttbe perut lapa around pkul 1am.
aku pun pg lah dgn cous kt mcd tu . jalan2 punya jalan terjumpa danga bay . uhhhh !panas hati. last2 aku pun pglah lepak sane .uhmm , biasa jelahh mcm port klang jehh , port dickson je , up town je , down town je .
tp hebat ! sbb sgt cantik :))
JB best !

No comments:

Post a Comment