kawan mata juitan .

hee bencilah dkt kawan aku yg sorg ni ,
mata juitan (duitan lahh)

kawan aku tu , dia cantik ouh .
tapi kedekut taik hidung termasin , termasam ,terkelat .
cehhh macam pernah rase je taik idung dia . haha.

bkn aku nk ungkitlah eh ,
dia ni suke sgt pinjam duit org .lepas tu tak reti reti nk bayar mcm duit dia pulak .
klau nk kuar uh , suke sgt nk pnjm baju aku , sluar aku ,lepas tu buat tak tau mcm dia yg beli pulak.jgn lahh buat mcm tu weh sumpah org mympah dekat kau .
dah bnyk org cite kt aku yg pragai ko mcm ni ,tp aku pun dah mympah dgn kau aku lg mengapi api kan org pasal kau ,. HAHA , pdn muke kau .
aku tak kesah kau tak nk bayar duit aku ,tp aku benci kau lah . heee :)

smlm bf kau cll aku dia ckp mcm ni :

'we aku mympah kawan kau tu , da bp bnyk duit aku abeh kt dia , aku klau dah benci dgn dia tak bole buat apelah . tunggu je sikit lg aku tarah duit dia '

then aku pun berkata :
tulah awek yg kau bngge bngge kan slame ni we, bagos :)))

we , lau ko bce ape yg aku tulis ni ,
msj aku ok . ko tak bole mara aku , ko yg buat mcm ni .ilang kau tak bererti ilang puluhan kawan :) kau yg berhati hati sbb kau mngkin dibenci kawan.
sumpah aku syg kau , kawan dah lame we.
kdng kdng aku kesian tgk kau , time ko mntak sesuatu uh redup je muke kau .
bile dah dapt ko naik tanduk yeah .

1 comment:

  1. bahahahaha!! sumpah kelaka entry ni.
    sakit perut baca.
    mmg ada je spesis mcm ni.

    sian sheera.

    p/s : hbt la awak sbb tahu rasa taik idung dia!

    ReplyDelete