nasi lemak from ZARA BOUTIQUE :)


okey, ni nasi lemak !
tapi kenapa dgn nasi lemak ?
haha , kelakar cite nya. taktau lah korang rasa lawak ke x. haha , tapi sweet !
aku suka dia. dia baik , winkkk wink! ;)

gedik kau , kenapa dgn nasi lemak ni ? HAHA !






BYtheway , thanks for my friends syarafuddin :)

tersebutlah kisah , isnin lepas. aku nmpk dia bawak paper bag ZARA ZARA ZARA !
ZARA KAU ! JGN MAIN MAIN . yes! ttba masuk je kelas dia bagi aku. what the ?!!!
terkejut aku , ok buddy cuba teka apa yang saya nak cakap? dia bagi dekat aku.
dgn penus dukacita aku berterima kasih dekat dia. takpenah orang bagi mcmtu dekat aku.

aku terus grab , then buka. okk thennnn ??
coop , cooop !!coooooooooooooooopppppppppppp!!
ape kena mengena dgn cption nasi lemak ???
cepatlah cerita sheeeraaaaaaaa ! urgggghhhh !!!

dalam paper bag zara tu ada .....

NASI LEMAKKKKKK wehh !!

oke, nvm. sedih jugak bila dpt tau tu nasi lemak :(
YELAH DIA BUAT mcm aku mengharap dia bg zara kat aku. hahaha !
but i'm still happy. how sweet this boy , bring the nasi lemak for me :)

thanks oke .then , dgn segan silu aku bawak pg rehat.
bnyak dialog dialong orang ramai sekeliling aku , contoh :
oarang ramai : woaaaahhh ! sheera pakai zara !
pdhal its just a bag ! tu pun orng bagi .. haha !
sedap sangat , nasi lemak tu mama dia buat. smua dia letak extra punya . hehe , aku suka dia . heee :)Bold

No comments:

Post a Comment